نشانه های آن چیست بزرگ کلیه و چه هستند
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نشانه های آن چیست بزرگ کلیه و چه هستندبرخی از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی خواهد شد کلیه بزرگ رنج می برند، اما نه همه آنها در مورد آن روشن می دانید، محتویات زیر کمک خواهد کرد که شما می دانید بیشتر در مورد.

کلیه بزرگ شدن چیست؟

کلیه بزرگ به معنی کلیه است غیر طبیعی بزرگتر از اندازه طبیعی است. برای بیمارانی که آزمایش بزرگ شدن کلیه، آن است که به احتمال زیاد به نشان می دهد برخی از علل شدید. اگر شما اتفاق می افتد به این مشکل، دنبال من برای پیدا کردن علائم، علل، درمان و رژیم غذایی آن است.

نشانه های کلیه بزرگ چه هستند؟

بیماران ممکن است متوجه نیست که آنها کلیه بزرگ شده اند تا علائم رخ می دهد. این علائم شامل درد در هنگام ادرار کردن، درد پشت، تغییرات در دفع ادرار و تورم.

1. درد

سوزاندن درد در هنگام ادرار کردن می تواند نشانه ای از عفونت ادراری است که می تواند کلیه بزرگ شود. درد ممکن است در نزدیکی لگن بیش از مثانه و یا در نزدیکی قسمت پایین شکم رخ می دهد.تورم سریع در کلیه ممکن است باعث درد منشاء آن در پایین کمر یا منشعب از شکم.

2. تورم

همانطور که کلیه بزرگ می تواند مایعات پردازش درستی نیست، مایعات در بدن ما حفظ خواهد شد، رخ علامت تورم. این اغلب در مچ پا، شکم، کمر و صورت رخ می دهد. به عنوان علامت خفیف است، اغلب توسط بیماران استفاده کنه.

3. تغییرات در ادرار کردن

از آنجا که کلیه نمی تواند مسئولیت رسیدگی به مصرف و حفظ مایعات، بیماران احساس نیاز به ادرار کردن بیشتر. تکرر ادرار در طول شب اغلب سیگنال های مراحل اولیه بیماری کلیوی. خون در ادرار نشانه دیگری است که هدایت پزشکان به اتمام بیمار برای کلیه بزرگ است.

بسیاری از بیماری ها می تواند کلیه بزرگ شوند. علاوه بر این به دلیل بالا، نارسایی قلبی، بیماری پیشرفته کبدی همچنین می توانید بزرگ شدن کلیه می شود، بنابراین بیماران نیاز به روشن از بیماری های زمینه ای و درمان به موقع.

اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان کلیه بزرگ، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا ترک پیام به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

http://www.kidney-treatment.org/ckd-symptoms/1509.html





:: برچسب‌ها: علائم بیماری مزمن کلیه، کلیه بزرگ، چه بزرگ کلیه و چه هستند علائم این ,
:: بازدید از این مطلب : 14481
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: